Dnes < > September 2020
Sunday PO ÚT ST ČT SO
30
31
Sep 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Oct 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Burza práce

ZŠ Hostýnská v Praze 10 hledá dalšího asistenta. Nástup od září

Základní škola Hostýnská, Praha 10 – Malešice, přijme od září 2015 asistenta pedagoga do první třídy k šestiletému chlapci s Aspergerovým syndromem.

Hledá spolehlivého, komunikativního asistenta pro dlouhodobou spolupráci, s praxí a zkušenostmi s danou diagnózou, schopného stabilně spolupracovat s pedagogem, dítětem a rodiči.

Možná osobní asistence v odpoledních hodinách po individuální domluvě s rodiči je vítána.

Předpokládaný úvazek je 21 hodin (tedy2/3), v platovém zařazení 8/9. třída (platový stupeň dle délky praxe).

Kvalifikace pro práci asistenta pedagoga je stanovena zákonem č. 563/2004Sb. podle § 20 (nutné středoškolské vzdělání s maturitou + pedagogické vzdělání či kurz pro asistenta pedagoga).

Zájemci, kontaktujte, prosím, matku chlapce paní Evu Voženílkovou, na telefonu:732 949 742 či mailem na: Vozenilkova.Eva@seznam.cz .

AKTUALITY

ZŠ speciální v Psárech přijme asistenta pedagoga

23.09.2020

Pro naši ZŠ speciální v Psárech hledáme asistentku/asistenta pedagoga k dětem s kombinovaným postižením. Úvazek 0,75. Nástup možný ihned. Asistentské vzdělání není nutné, lze dodělat. Dobrá dostupnost z Prahy MHD. >>

MŠ v Říčanech – Kuří hledá asistenta pedagoga na 0,5 úvazek

23.09.2020

Pro Mateřskou školu Kuřátko v Říčanech – Kuří hledáme asistenta pedagoga, 20 hodin/týden, nástup nejlépe 1. října 2020. Nabízíme rodinnou atmosféru malé školy, přátelské a podnětné pracovní prostředí, nové a moderní zázemí, maximální materiální i personální podporu. Požadujeme laskavý, trpělivý a vstřícný přístup k dětem, schopnost pracovat v týmu a umět říci vlastní názor. >>

Jaké jsou vaše zkušenosti z distanční výuky a návratu dětí do školy?

22.09.2020

Vzdělávací program Varianty společnosti Člověk v tísni prosí o vyplnění krátkého dotazníku. Cílem šetření je zmapovat zkušenosti a doporučení asistentů pedagoga a školních asistentů z období distanční výuky a návratu do škol. Šetření je anonymní a jeho výsledky chceme využít jako další podklad do diskusí o roli asistentů v českém vzdělávacím systému. >>

© Nová škola, o.p.s. 2013