Dnes < > October 2020
Sunday PO ÚT ST ČT SO
27
28
29
30
Oct 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Nov 1
2
3
4
5
6
7

Burza práce

Zájemkyně s praxí hledá práci asistentky pedagoga nebo vychovatelky v Praze

Již třetím rokem pracuji jako asistentka pedagoga v logopedické škole s dětmi s LMR. Kombinovaně studuji vysokou školu pedagogickou - obor Vychovatelství.

Hledám práci nejlépe na plný úvazek jako asistentka, nebo kombinovaně s vychovatelkou do ŠD.

Kontakt:
Nikola Jahelková
Mobilní telefon: 739 867 449
E-mail: Jahelkova.N@seznam.cz

DOSAŽENÉ VZDĚLÁNÍ
2000 – 2009 Základní škola, devítiletá
2009 – 2013 Česká lesnická akademie Trutnov (obor Ochrana ŽP), s maturitou z ekonomiky, ekologie, ČJ, matematiky
2014 – 2017 Studium TUL – Pedagogická fakulta (obor Vychovatelství, kombinované)

PRACOVNÍ ZKUŠENOSTI
2013 – 2016 Asistentka pedagoga v MŠ a ZŠ logopedická Choustníkovo Hradiště
2014 – 2016 Hlídání dětí formou brigády přes inzeráty

ZNALOSTI A DOVEDNOSTI
Jazykové znalosti: Anglický jazyk v středně pokročilé úrovni
Počítačová gramotnost: Práce v programech Microsoft Office (Word, Power Point, Excel, One note), LibreOffice (Writer, Impress, Calc), programy na úpravu fotek (Picasa, Zoner photo studio, FastStone Image Viewer)

Absolvované semináře: Seminář Logopedie – Mgr. Vacková - Liberec– leden 2016
Seminář Netradiční pomůcky ve výuce ČJ a M – Trutnov
Výpomůcky – Mgr. Iveta Musilová – 30. 11. 2015

AKTUALITY

ZŠ speciální v Psárech přijme asistenta pedagoga

23.09.2020

Pro naši ZŠ speciální v Psárech hledáme asistentku/asistenta pedagoga k dětem s kombinovaným postižením. Úvazek 0,75. Nástup možný ihned. Asistentské vzdělání není nutné, lze dodělat. Dobrá dostupnost z Prahy MHD. >>

Jaké jsou vaše zkušenosti z distanční výuky a návratu dětí do školy?

22.09.2020

Vzdělávací program Varianty společnosti Člověk v tísni prosí o vyplnění krátkého dotazníku. Cílem šetření je zmapovat zkušenosti a doporučení asistentů pedagoga a školních asistentů z období distanční výuky a návratu do škol. Šetření je anonymní a jeho výsledky chceme využít jako další podklad do diskusí o roli asistentů v českém vzdělávacím systému. >>

© Nová škola, o.p.s. 2013