Dnes < > December 2018
Sunday PO ÚT ST ČT SO
25
26
27
28
29
30
Dec 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Jan 1
2
3
4
5

Burza práce

Zájemkyně hledá práci asistenta pedagoga v Pardubicích a okolí

Hledám ulatnění jako asistentka pedagoga v Pardubicích a blízkém okolí.

V současné době navštěvuji akreditovaný kurz MŠMT Asistent pedagoga, který absolvuji koncem dubna 2016.

Praxi na této pozici mám pouze v rámci kurzu s dětmi s mentálním postižením, jako dobrovolník jsem pracovala 2 měsíce 1x týdně s dětmi v Azylovém domě pro matky s dětmi.

Nastoupit bych mohla od září 2016, resp. konce srpna 2016, úvazek částečný nebo plný (v případě částečného úvazku min. 0,5, ideálně 0,75).

Kontakt:
Monika Hodíková
Mobil: 724 054 217
E-mail: monhod@centrum.cz

Profesní životopis:

Dosažené vzdělání:

  • 1991 – 1995 SPŠ potravinářské technologie, obor průmyslová výroba krmiv a mlynářství (ukončeno maturitní zkouškou)
  • 2008 – 2010 Masarykova univerzita Brno, Pedagogická fakulta, 
  • obor Arteterapie (diplom)
  • 2010 – 2012 Pražská vysoká škola psychosociálních studií, Psychoterapeutická fakulta (celoživotní vzdělávání)
  • 2012 - 2013 Koučink Centrum, Akreditovaný externí profesionální kouč (diplom)
  • 02/2016 – 04/2016 Asistent pedagoga – akreditovaný kurz

Dosavadní zaměstnání:

  • 09/2011 – dosud ČSOB Pojišťovna, a.s. – odborný referent – řešení požadavků klientů týkajících se správy pohledávek (komunikace s klienty při vymáhání pohledávek, splátkové kalendáře, dohledávání plateb apod.), řešení stížností, dědické řízení, exekuční řízení, insolvenční řízení,
  • 04/2011 – 08/2011 evidence na Úřadu práce v Pardubicích
  • 01/2010 – 03/2011 Ahold Czech republic a.s. – HR Administrator – personální agenda (pracovní smlouvy, změny v průběhu zaměstnání, výstupy zaměstnanců), výběr vhodných zaměstnanců (pohovory, správa LMC systému na Jobs.cz), personální poradenství pro obchody, komunikace s úřady, školení nových zaměstnanců, školení Zákonu práce
  • 06/2008 – 11/2008 ABETEC s.r.o. – brigáda při RD – zpracování katalogů, ceníků, úprava webových stránek (vkládání obrázků a textů, korektura textů, úprava vzhledu stránek apod.)
  • 10/2005 – 06/2008 Manpower s.r.o. – personální asistentka – kontakt se zákazníky a uchazeči o zaměstnání, výběr vhodných zaměstnanců (registrace, pohovory, testování uchazečů, osobnostní hodnocení), příprava podkladů pro mzdy zaměstnanců, personální poradenství
  • 09 - 10/2005 Czech Insurance Agency s.r.o. – obchodní asistentka – kontakt se zákazníky v oblasti pojišťovnictví, zpracování nabídek pojištění
  • 03/1998 – 08/2005 Tritón Pardubice, spol. s r.o.
  • 1998 – obchodní asistentka – údržba databáze firem, zajištění účasti na veletrzích (přihlášky, spolupráce s architektem při plánování stánku a jeho výstavbě, zajištění propagačních materiálů apod.), vedení pokladny
  • 1999-2000 – obchodník – přijímání objednávek, vystavování daňových dokladů, údržba databáze firem, zajištění účasti na veletrzích (Čechy i zahraničí, viz popis výše), zajištění externí přepravy zboží (kontakt s přepravními společnostmi a plánování rozvozů zboží v závislosti na požadavcích zákazníků)
  • 2001-2002 – vedoucí obchodního oddělení – kontakt s důležitými zákazníky, vyhledávání nových zákazníků, zajištění účasti na veletrzích (viz popis výše), sjednávání obchodních smluv, udržování ceníků výrobků (určování rabatů apod.), vytváření speciálních nabídek, vytváření katalogu výrobků (vkládání obrázků a textů, kontrola a korektura textů apod.)
  • - vedení týmu 6 pracovníků, spolupráce s konstrukcí (termíny výroby, výkresová dokumentace), výběr zaměstnanců pro obchodní oddělení, hodnocení zaměstnanců
  • 2003-2005 - MD
  • 08/1996 – 02/1998 IPB Pojišťovna, a.s. – odborný referent – typování pojistných smluv, vymáhání pohledávek, ukončování pojistných smluv z důvodu neplacení (spolupráce s právním oddělením společnosti), výpočet provizí externím pracovníkům
  • 09/1995 – 06/1996 TMS a.s. – obchodní asistentka – přijímání objednávek, kontakt se zákazníky

Kurzy:

  • 1996 – kurz managera zahraničně obchodní činnosti (SEMIS Praha)
  • 2005 – 2006 – kurz právního minima (AZ-SMART Praha)
  • 2009 – Artefiletika pro práci s dětmi v mladším školním věku

Jazykové znalosti: anglický jazyk – pasivně, německý jazyk – pasivně, španělský jazyk - začátečník

Práce na PC: uživatelsky MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Internet, Sap

Ostatní schopnosti: ŘP sk. B, aktivní řidič (praxe 21 let)

Přednosti: velmi dobré komunikační schopnosti, schopnost samostatné práce i práce v kolektivu, praxe ve vedení kolektivu, organizační schopnosti, ochota dále se vzdělávat, spolehlivost, loajalita, empatie,

AKTUALITY

Nová škola hledá školního asistenta do ZŠ ve Šluknově

19.12.2018

Nová škola, o.p.s. hledá školního asistenta pro ZŠ J. Vohradského ve Šluknově. Pracovní pozice je zřízena na dobu určitou (do 31.7.2019) v rámci projektu Šance na úspěch, zaměřeném na podporu žáků ze socioekonomicky znevýhodněného a kulturně odlišného prostředí. Nástup možný ihned. >>

© Nová škola, o.p.s. 2013