<< předchozí 06/2017 další >>
PO ÚT ST ČT SO NE
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09

Burza práce

Zájemkyně hledá práci asistenta pedagoga v Pardubicích a okolí

Hledám ulatnění jako asistentka pedagoga v Pardubicích a blízkém okolí.

V současné době navštěvuji akreditovaný kurz MŠMT Asistent pedagoga, který absolvuji koncem dubna 2016.

Praxi na této pozici mám pouze v rámci kurzu s dětmi s mentálním postižením, jako dobrovolník jsem pracovala 2 měsíce 1x týdně s dětmi v Azylovém domě pro matky s dětmi.

Nastoupit bych mohla od září 2016, resp. konce srpna 2016, úvazek částečný nebo plný (v případě částečného úvazku min. 0,5, ideálně 0,75).

Kontakt:
Monika Hodíková
Mobil: 724 054 217
E-mail: monhod@centrum.cz

Profesní životopis:

Dosažené vzdělání:

  • 1991 – 1995 SPŠ potravinářské technologie, obor průmyslová výroba krmiv a mlynářství (ukončeno maturitní zkouškou)
  • 2008 – 2010 Masarykova univerzita Brno, Pedagogická fakulta, 
  • obor Arteterapie (diplom)
  • 2010 – 2012 Pražská vysoká škola psychosociálních studií, Psychoterapeutická fakulta (celoživotní vzdělávání)
  • 2012 - 2013 Koučink Centrum, Akreditovaný externí profesionální kouč (diplom)
  • 02/2016 – 04/2016 Asistent pedagoga – akreditovaný kurz

Dosavadní zaměstnání:

  • 09/2011 – dosud ČSOB Pojišťovna, a.s. – odborný referent – řešení požadavků klientů týkajících se správy pohledávek (komunikace s klienty při vymáhání pohledávek, splátkové kalendáře, dohledávání plateb apod.), řešení stížností, dědické řízení, exekuční řízení, insolvenční řízení,
  • 04/2011 – 08/2011 evidence na Úřadu práce v Pardubicích
  • 01/2010 – 03/2011 Ahold Czech republic a.s. – HR Administrator – personální agenda (pracovní smlouvy, změny v průběhu zaměstnání, výstupy zaměstnanců), výběr vhodných zaměstnanců (pohovory, správa LMC systému na Jobs.cz), personální poradenství pro obchody, komunikace s úřady, školení nových zaměstnanců, školení Zákonu práce
  • 06/2008 – 11/2008 ABETEC s.r.o. – brigáda při RD – zpracování katalogů, ceníků, úprava webových stránek (vkládání obrázků a textů, korektura textů, úprava vzhledu stránek apod.)
  • 10/2005 – 06/2008 Manpower s.r.o. – personální asistentka – kontakt se zákazníky a uchazeči o zaměstnání, výběr vhodných zaměstnanců (registrace, pohovory, testování uchazečů, osobnostní hodnocení), příprava podkladů pro mzdy zaměstnanců, personální poradenství
  • 09 - 10/2005 Czech Insurance Agency s.r.o. – obchodní asistentka – kontakt se zákazníky v oblasti pojišťovnictví, zpracování nabídek pojištění
  • 03/1998 – 08/2005 Tritón Pardubice, spol. s r.o.
  • 1998 – obchodní asistentka – údržba databáze firem, zajištění účasti na veletrzích (přihlášky, spolupráce s architektem při plánování stánku a jeho výstavbě, zajištění propagačních materiálů apod.), vedení pokladny
  • 1999-2000 – obchodník – přijímání objednávek, vystavování daňových dokladů, údržba databáze firem, zajištění účasti na veletrzích (Čechy i zahraničí, viz popis výše), zajištění externí přepravy zboží (kontakt s přepravními společnostmi a plánování rozvozů zboží v závislosti na požadavcích zákazníků)
  • 2001-2002 – vedoucí obchodního oddělení – kontakt s důležitými zákazníky, vyhledávání nových zákazníků, zajištění účasti na veletrzích (viz popis výše), sjednávání obchodních smluv, udržování ceníků výrobků (určování rabatů apod.), vytváření speciálních nabídek, vytváření katalogu výrobků (vkládání obrázků a textů, kontrola a korektura textů apod.)
  • - vedení týmu 6 pracovníků, spolupráce s konstrukcí (termíny výroby, výkresová dokumentace), výběr zaměstnanců pro obchodní oddělení, hodnocení zaměstnanců
  • 2003-2005 - MD
  • 08/1996 – 02/1998 IPB Pojišťovna, a.s. – odborný referent – typování pojistných smluv, vymáhání pohledávek, ukončování pojistných smluv z důvodu neplacení (spolupráce s právním oddělením společnosti), výpočet provizí externím pracovníkům
  • 09/1995 – 06/1996 TMS a.s. – obchodní asistentka – přijímání objednávek, kontakt se zákazníky

Kurzy:

  • 1996 – kurz managera zahraničně obchodní činnosti (SEMIS Praha)
  • 2005 – 2006 – kurz právního minima (AZ-SMART Praha)
  • 2009 – Artefiletika pro práci s dětmi v mladším školním věku

Jazykové znalosti: anglický jazyk – pasivně, německý jazyk – pasivně, španělský jazyk - začátečník

Práce na PC: uživatelsky MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Internet, Sap

Ostatní schopnosti: ŘP sk. B, aktivní řidič (praxe 21 let)

Přednosti: velmi dobré komunikační schopnosti, schopnost samostatné práce i práce v kolektivu, praxe ve vedení kolektivu, organizační schopnosti, ochota dále se vzdělávat, spolehlivost, loajalita, empatie,

AKTUALITY

Asistentka hledá práci v Opavě a okolí

27.06.2017

Hledám práci jako asistentka pedagoga v Opavě a okolí. Momentálně dálkové studuji VŠ pedagogickou a absolvovala jsem akreditovaný kurz asistenta pedagoga. Jsem milá, spolehlivá, pracovitá, s kladným vztahem k dětem. Budu se těšit na případnou spolupráci. >>

© Nová škola, o.p.s. 2013