Dnes < > September 2020
Sunday PO ÚT ST ČT SO
30
31
Sep 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Oct 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Burza práce

Střední škola v Brně hledá asistenta pedagoga na 0,5 úvazek

Hledáme asistentku pro 20letého studenta s dg. atypický autismus. Studuje střední školu v centru Brna, obor sociální činnost .

Spolupráce se školou je příkladná, žádné problémy, jen je potřeba spousta podpory a povzbuzování. Pedagogové i spolužáci jsou velmi vstřícní a orientovaní. Předchozí asistentka odvedla vynikající práci.

Jde o poloviční úvazek, nutné je pedagogické vzdělání (Bc. alespoň), asistent je přítomen při výuce (malý kolektiv) nebo odchází se studentem do studovny, kde pracují individuálně. Studium je čtyřleté, takže je možná spolupráce i na více let.

Student je velmi milý mladý muž, s ohledem na diagnózu velmi dobře spolupracuje, komunikuje, je samostatný a od svého okolí potřebuje hlavně hodně porozumění, podporu a respekt ke svým možnostem.

Kontakt:
Petra Michalová
petra.michalova@gmail.com

AKTUALITY

ZŠ speciální v Psárech přijme asistenta pedagoga

23.09.2020

Pro naši ZŠ speciální v Psárech hledáme asistentku/asistenta pedagoga k dětem s kombinovaným postižením. Úvazek 0,75. Nástup možný ihned. Asistentské vzdělání není nutné, lze dodělat. Dobrá dostupnost z Prahy MHD. >>

MŠ v Říčanech – Kuří hledá asistenta pedagoga na 0,5 úvazek

23.09.2020

Pro Mateřskou školu Kuřátko v Říčanech – Kuří hledáme asistenta pedagoga, 20 hodin/týden, nástup nejlépe 1. října 2020. Nabízíme rodinnou atmosféru malé školy, přátelské a podnětné pracovní prostředí, nové a moderní zázemí, maximální materiální i personální podporu. Požadujeme laskavý, trpělivý a vstřícný přístup k dětem, schopnost pracovat v týmu a umět říci vlastní názor. >>

Jaké jsou vaše zkušenosti z distanční výuky a návratu dětí do školy?

22.09.2020

Vzdělávací program Varianty společnosti Člověk v tísni prosí o vyplnění krátkého dotazníku. Cílem šetření je zmapovat zkušenosti a doporučení asistentů pedagoga a školních asistentů z období distanční výuky a návratu do škol. Šetření je anonymní a jeho výsledky chceme využít jako další podklad do diskusí o roli asistentů v českém vzdělávacím systému. >>

© Nová škola, o.p.s. 2013