O projektu

Školní asistenti III - Šance na úspěch

Název projektu:

Šance na úspěch: systematická podpora žáků se sociálním znevýhodněním ve vzdělání

Registrační číslo:

CZ.02.3.61./0.0/0.0/15_007/0000226

Doba realizace:

08/2016 – 07/2019

Realizační tým:

Manažer projektu: 
Mgr. Jan Zajíc (jan.zajic@novaskolaops.cz)

Metodici projektu:
Mgr. Barbora Šebová (barbora.sebova@novaskolaops.cz)
PhDr. Zbyněk Němec, Ph.D. (zbynek.nemec@novaskolaops.cz)

Hlavní partner:

Česká odborná společnost pro inkluzivní vzdělávání, z.s. (http://www.cosiv.cz/)

Další partneři:

ZŠ Zlonice, okres Kladno (http://www.zszlonice.cz/)
ZŠ J. Vohradského Šluknov (http://www.zssluknov.cz/)
ZŠ a MŠ Pernink (http://www.zspernink.cz/)
ZŠ Rokycany, ulice Míru 64 (http://www.zsulmirurokycany.cz/)
ZŠ Kutná Hora, Kamenná stezka 40 (http://www.zsks.kh.cz/)
ZŠ Jaroměř – Josefov, Vodárenská 370 (http://www.zsjosefov.cz/)

Anotace:

Projekt zavádí mechanismy přímé podpory a poradenství ve vzdělávání žáků ze socioekonomicky znevýhodněného a kulturně odlišného prostředí (činnost školních asistentů, speciálních pedagogů), současně rozvíjí kompetence pedagogů (DVPP) a vytváří podmínky pro tvorbu dlouhodobých koncepcí rozvoje inkluzivního vzdělávání (činnost koordinátorů inkluze, individuální strategie škol). Tyto formy podpory projekt ověřuje v šesti školách vzdělávajících žáky ze sociálně vyloučených lokalit.

AKTUALITY

ZŠ a MŠ v Praze 6 hledá od září 2019 tři asistenty pedagoga

23.08.2019

ZŠ a MŠ v Praze 6 - Břevnově hledá od 1.9. 2019 asistenty pedagoga: do 4. třídy, k žákům s lehčí PAS a těžšími SPU; dále do 6. třídy k chlapci s ADHD, dále pak do MŠ k dívce s OMJ a dysfázií. Hledáme tvořivé a týmově založené kolegy do dobrého kolektivu. >>

SŠ v Brně přijme dva asistenty pedagoga na 0,75 úvazku

23.08.2019

SŠIPF Čichnova 23, Brno přijme 2 asistenty pedagoga k hochům s autismem (I. a III. ročník) s nástupem od 1.9.2019. Týdenní úvazek: 30 hod. Platové zařazení: dle dosažené praxe - 4- 9. plat. třída, příloha č. 5 NV 263/2018 Sb. >>

© Nová škola, o.p.s. 2013