Aktuality

Rytmus zve na workshop věnovaný spolupráci běžného a speciálního pedagoga

  • Potřebuje běžný pedagog speciálního pedagoga? A v jaké míře?
  • Jak lze nastavit spolupráci školy a SPC?
  • Funguje či nefunguje podpora učitelů ze strany speciálních pedagogů?

Organizace Rytmus ve spolupráci s Českou odbornou společností pro inkluzívní vzdělávání, Nadací Open Society Fund Praha a Ligou lidských práv Vás v pondělí 24. listopadu 2014 srdečně zve na workshop:

Týmová spolupráce pedagogů běžných škol a speciálních pedagogů aneb spolupráce je v inkluzívním školství skvělou podporou!

Workshop se koná od 9 do 15.30 hod. v prostorách Galerie Langhans, Vodičkova 37, Praha 1. Je určen pro pedagogy a speciální pedagogy, se kterými budeme hledat odpovědi na otázky:

1) Co od sebe navzájem potřebujeme, když učím ve třídě dítě s postižením?
2) Jak by ideálně spolupráce mohla vypadat – v jaký čas, v jaké podobě?
3) Jaké jsou reálné možnosti podpory běžných učitelů, kteří mají ve svých třídách děti s postižením, ze strany školských poradenských zařízení?
4) Jaké mohou být formy spolupráce mezi běžnou a speciální školou?

Výstupem společné práce bude formulace potřeb učitelů při začleňování dětí se specifickými vzdělávacími potřebami do běžných škol.

Workshop povede lektorka Michaela Němcová.

Jak se přihlásit a další podrobné informace naleznete na www.facebook.com/rytmusos, na webu www.rytmus.org/aktuality/466  nebo http://inkluze.cz/clanek-750/pozvanka-tymova-spoluprace-pedagogu-beznych-skol-a-specialnich-pedagogu.

 

AKTUALITY

Rodiče hledají asistenta pedagoga do 1. třídy ZŠ v Praze 4

19.11.2018

Od září 2018 hledáme do 1. třídy asistenta pedagoga (spec. pedagogika vítána) pro 7letého chlapce s expresivní dysfázií na celé dopoledne do ZŠ Ke Kateřinkám, Praha 4. Chlapec je velmi klidný a milý, pouze porucha řeči (dyslálie multiplex) spojená se slabší pamětí a lehčí odbíhavou koncentrací. Porucha chování či intelektu nikoli. >>

Matka hledá asistenta pedagoga pro svou dceru do MŠ v Praze 9

19.11.2018

Hledám pro svou pětiletou dceru asistenta pedagoga do Mš Vetlruská, Praha 9. Dcera onemocněla cukrovkou 1.typu. Potřebuje pomoc při stravování, při volnočasových aktivitách a při péči o zdraví, tj. aplikace inzulínu inzulínovým perem, asistenci při řešení mimořádných situací a pomoc , vše po telefonické domluvě se mnou. Zajistím důkladnou edukaci. Požaduji 30 hodin týdně. >>

© Nová škola, o.p.s. 2013