Aktuality

Rytmus zve na workshop věnovaný spolupráci běžného a speciálního pedagoga

  • Potřebuje běžný pedagog speciálního pedagoga? A v jaké míře?
  • Jak lze nastavit spolupráci školy a SPC?
  • Funguje či nefunguje podpora učitelů ze strany speciálních pedagogů?

Organizace Rytmus ve spolupráci s Českou odbornou společností pro inkluzívní vzdělávání, Nadací Open Society Fund Praha a Ligou lidských práv Vás v pondělí 24. listopadu 2014 srdečně zve na workshop:

Týmová spolupráce pedagogů běžných škol a speciálních pedagogů aneb spolupráce je v inkluzívním školství skvělou podporou!

Workshop se koná od 9 do 15.30 hod. v prostorách Galerie Langhans, Vodičkova 37, Praha 1. Je určen pro pedagogy a speciální pedagogy, se kterými budeme hledat odpovědi na otázky:

1) Co od sebe navzájem potřebujeme, když učím ve třídě dítě s postižením?
2) Jak by ideálně spolupráce mohla vypadat – v jaký čas, v jaké podobě?
3) Jaké jsou reálné možnosti podpory běžných učitelů, kteří mají ve svých třídách děti s postižením, ze strany školských poradenských zařízení?
4) Jaké mohou být formy spolupráce mezi běžnou a speciální školou?

Výstupem společné práce bude formulace potřeb učitelů při začleňování dětí se specifickými vzdělávacími potřebami do běžných škol.

Workshop povede lektorka Michaela Němcová.

Jak se přihlásit a další podrobné informace naleznete na www.facebook.com/rytmusos, na webu www.rytmus.org/aktuality/466  nebo http://inkluze.cz/clanek-750/pozvanka-tymova-spoluprace-pedagogu-beznych-skol-a-specialnich-pedagogu.

 

AKTUALITY

ZŠ speciální v Psárech přijme asistenta pedagoga

23.09.2020

Pro naši ZŠ speciální v Psárech hledáme asistentku/asistenta pedagoga k dětem s kombinovaným postižením. Úvazek 0,75. Nástup možný ihned. Asistentské vzdělání není nutné, lze dodělat. Dobrá dostupnost z Prahy MHD. >>

MŠ v Říčanech – Kuří hledá asistenta pedagoga na 0,5 úvazek

23.09.2020

Pro Mateřskou školu Kuřátko v Říčanech – Kuří hledáme asistenta pedagoga, 20 hodin/týden, nástup nejlépe 1. října 2020. Nabízíme rodinnou atmosféru malé školy, přátelské a podnětné pracovní prostředí, nové a moderní zázemí, maximální materiální i personální podporu. Požadujeme laskavý, trpělivý a vstřícný přístup k dětem, schopnost pracovat v týmu a umět říci vlastní názor. >>

Jaké jsou vaše zkušenosti z distanční výuky a návratu dětí do školy?

22.09.2020

Vzdělávací program Varianty společnosti Člověk v tísni prosí o vyplnění krátkého dotazníku. Cílem šetření je zmapovat zkušenosti a doporučení asistentů pedagoga a školních asistentů z období distanční výuky a návratu do škol. Šetření je anonymní a jeho výsledky chceme využít jako další podklad do diskusí o roli asistentů v českém vzdělávacím systému. >>

© Nová škola, o.p.s. 2013