Aktuality

Rytmus zve na workshop věnovaný spolupráci běžného a speciálního pedagoga

  • Potřebuje běžný pedagog speciálního pedagoga? A v jaké míře?
  • Jak lze nastavit spolupráci školy a SPC?
  • Funguje či nefunguje podpora učitelů ze strany speciálních pedagogů?

Organizace Rytmus ve spolupráci s Českou odbornou společností pro inkluzívní vzdělávání, Nadací Open Society Fund Praha a Ligou lidských práv Vás v pondělí 24. listopadu 2014 srdečně zve na workshop:

Týmová spolupráce pedagogů běžných škol a speciálních pedagogů aneb spolupráce je v inkluzívním školství skvělou podporou!

Workshop se koná od 9 do 15.30 hod. v prostorách Galerie Langhans, Vodičkova 37, Praha 1. Je určen pro pedagogy a speciální pedagogy, se kterými budeme hledat odpovědi na otázky:

1) Co od sebe navzájem potřebujeme, když učím ve třídě dítě s postižením?
2) Jak by ideálně spolupráce mohla vypadat – v jaký čas, v jaké podobě?
3) Jaké jsou reálné možnosti podpory běžných učitelů, kteří mají ve svých třídách děti s postižením, ze strany školských poradenských zařízení?
4) Jaké mohou být formy spolupráce mezi běžnou a speciální školou?

Výstupem společné práce bude formulace potřeb učitelů při začleňování dětí se specifickými vzdělávacími potřebami do běžných škol.

Workshop povede lektorka Michaela Němcová.

Jak se přihlásit a další podrobné informace naleznete na www.facebook.com/rytmusos, na webu www.rytmus.org/aktuality/466  nebo http://inkluze.cz/clanek-750/pozvanka-tymova-spoluprace-pedagogu-beznych-skol-a-specialnich-pedagogu.

 

AKTUALITY

MŠ v Praze 8 hledá asistenta pedagoga na 1,00 úvazku

13.07.2018

Mateřská škola, Praha 8, Krynická 2, přijme od 1. 9. 2018 kvalifikovaného asistenta/ku pedagoga k 4,5leté dívce s mentálním postižením a dětským autismem. Požadujeme kvalifikaci dle zákona, empatii, psychickou odolnost, trpělivost a důslednost. Nabízíme platové ohodnocení v 8. plat. třídě (podmíněno vzděláním)a práci v příjemném prostředí. >>

© Nová škola, o.p.s. 2013