Aktuality

Rytmus vás zve na kurz Právní úprava inkluzivního vzdělávání

Nadační fond Rytmus zve na seminář Právní úprava inkluzivního vzdělávání, který se bude konat 18. března 2016 v Praze a 11. března 2016 v Brně.

Školský systém čeká od roku 2016 důležitá změna v oblasti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Novela zavádí systém podpůrných opatření, jejichž cílem je poskytnout cílenou podporu v zajišťování vzdělávacích potřeb žáka.

Témata kurzu:

Seminář provede účastníky základy právní úpravy vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami po novelizaci školského zákona

Po vysvětlení základních ideových východisek se zaměří na právní úpravu podpůrných opatření, proces jejich zavádění, financování i ukončování jejich poskytování

Specifická pozornost bude věnována podpůrným opatřením ve formě asistenta pedagoga a individuálního vzdělávacího plánu

Seminář se zaměří na povinnosti škol při přijímání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ke vzdělávání a k možnostem vzdělávání žáků ve speciálních třídách nebo školách

Budeme pracovat s konkrétními případy, právními předpisy i praktickými ukázkami právních dokumentů.

Seminář je určen:

pro pedagogické pracovníky i asistenty pedagoga, kteří začleňují děti se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné škole

kapacita kurzu je min. 10 a max. 20 účastníků

Akreditace:

seminář je akreditován MŠMT ČR v systému DVPP

Kontakt:

kurz Praha - Lucie Soukupová - koordinátorka kurzů s inkluzivní tématikou
lucie.soukupova@rytmus.org, 733 185 689

kurz Brno - Vladislava Kršková - koordinátorka kurzů v Brně
vladislava.krskova@rytmus.org, 777 253 789

Více o kurzech najdete na http://www.inkluze.cz/clanek-851/aktualizovana-nabidka-kurzu-a-seminaru

AKTUALITY

Jak se dařilo asistentům v době krize? Jak se připravit, abychom případné další zavření škol zvládli lépe? Podívejte se na webinář

29.05.2020

Jak dnes asistenti spolupracují s pedagogy a jak podporují žáky se speciálními vzdělávacími potřebami? Jaké nástroje a metody v práci na dálku se asistentům osvědčily? Na co by bylo dobré po aktuálních zkušenostech navázat a co lze stále ještě zlepšovat? To probírali na webináři projektu APIV B Alexandra Petrů z Člověka v tísni a Tomáš Machalík z Národního pedagogického institutu ČR. >>

Asistent pedagoga hledá práci v Tišnově a okolí

27.05.2020

Hledám práci na pozici asistenta pedagoga v Tišnově a okolí. Mám středoškolské vzdělání ukončené maturitou. Nyní studuji druhý semestr CŽV Masarykovy university v Brně obor Vychovatelství. Mám s dětmi zkušenosti a velmi kladný vztah. Měla bych zájem o uplatnění v tomto oboru nejlépe v MŠ či ZŠ. >>

ZŠ v Praze 6 nabízí práci asistenta pedagoga na 1,0 úvazek

27.05.2020

ZŠ Hanspaulka na Praze 6 nabízí práci asistenta pedagoga na plný úvazek k chlapci s tělesným postižením (s obsluhou vozíku), který je žákem druhého stupně. Nabízíme pevnou pracovní dobu převážně v dopoledních hodinách. Příjemný pracovní kolektiv, práce v týmu. Možnost získání praxe a dalšího vzdělávání. >>

© Nová škola, o.p.s. 2013