Aktuality

Rytmus Vás zve na akreditovaný seminář Ukazatel inkluze

Rytmus - od klienta k občanovi, o. p. s . zve všechny zájemce na akreditovaný seminář

Ukazatel (index) inkluze

  • Chcete být inkluzívní školou?
  • Naučit se v týmu plánovat rozvoj vaší školy?
  • Chcete podpořit všechny žáky vaší školy, včetně začleněných žáků?
  • Zajímá vás, jak zjistit oblasti, ve kterých by se vaše škola mohla rozvíjet?

Ukazatel (index) inkluze je nástroj, který nabízí školám podporu ve formě procesu sebehodnocení
a rozvoje. Vychází z názorů učitelů, členů správního orgánu školy, studentů a rodičů/pečovatelů
i ostatních členů okolních komunit.

Ukazatel inkluze se podrobně věnuje tomu, jakým způsobem lze zmenšit překážky v procesu učení
a zapojení studentů do vzdělávání. Předkládá jeden z možných způsobů, jak zlepšit působení škol
v souladu s inkluzivními hodnotami. Jde o budování vztahů na principu spolupráce a zkvalitňování vzdělávacího prostředí. Díky pozornosti, kterou budete věnovat těmto hodnotám a podmínkám vzdělávacího procesu, můžete přispět ke stálému zlepšování práce školy.

18. listopadu 2015, 9 - 17 hod
Bílá vrána, Ve Smečkách 5, Praha 1

Lektorky: Mgr. Pavla Baxová a Michaela Němcová, Dis.

Cena 1 200,- Kč

Více informací najdete na http://vzdelavani.rytmus.org/kurz/ukazatel-index-inkluze

AKTUALITY

ZŠ v Praze 10 hledá asistenta pedagoga na 0,75 úvazek

17.08.2017

Základní škola Hostýnská, Praha 10, hledá od září 2017 asistenta pedagoga pro žáka druhé třídy, úvazek 0,75. Žák má poruchu pozornosti. Požadujeme úplné střední vzdělání s maturitou, kurz asistenta pedagoga nebo pedagogické vzdělání výhodou. >>

Montessori bilingvní ZŠ v Praze 6 hledá asistenta pedagoga

16.08.2017

Pro naši montessori bilingvní základní školu na Praze 6 hledáme kolegu/kolegyni na pozici Asistent pedagoga. Požadujeme min. střední pedagogické vzdělání nebo maturitu a kurz, znalost angličtiny alespoň na mírně pokročilé úrovni. Nabízíme možnost absolvovat montessori výcvik certifikovaný American Montessori Society. >>

© Nová škola, o.p.s. 2013