O projektu

Školní asistenti I

K mé práci potřebuji podporu stejně smýšlejících lidí

Na stránkách elektronického časopisu Škola All Inclusive, který se věnuje inkluzívnímu vzdělávání v České republice, postupně představí všechny "naše" školní asistentky. První na řadu přišla Markéta Hálová ze ZŠ Kamenná stezka v Kutné Hoře. >>

S prázdninami práce nekončí

Po velkém úspěchu z loňského léta se budou školní asistentky věnovat dětem i o prázdninách. Kromě doučování a procvičování učiva se děti těší zejména na plánované volnočasové aktivity. >>

Projekt Školní asistent na vlnách Českého rozhlasu

Poslechněte si záznam pořadu Zaostřeno, odvysílaného 2. dubna 2014 na stanici Český rozhlas Plus. Metodik projektu Zbyněk Němec zde mluvil o práci školních asistentek a spolupráci se školami v oblasti vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. >>

Na partnerských školách začínají supervize

Díky projektu Školní asistent mohou školní asistentky i pedagogičtí pracovníci využívat služeb odborníků a pracovat pod supervizí, což ve školském prostředí ještě rozhodně není pravidlem. >>

Poslední prázdninový týden byl ve znamení asistentských kurzů

V tzv. „přípravném“ týdnu, tedy 26. – 30.8., prošli zaměstnanci škol zapojených do projektu „Školní asistent“ kurzy Začínáme s asistentem pedagoga a Tandem. Od pondělí do středy jsme stihli objet všechny čtyři zapojené školy, čtvrtek a pátek pak byl věnován intenzivnější práci dvojic učitel – asistent. >>

AKTUALITY

ZŠ speciální v Psárech přijme asistenta pedagoga

23.09.2020

Pro naši ZŠ speciální v Psárech hledáme asistentku/asistenta pedagoga k dětem s kombinovaným postižením. Úvazek 0,75. Nástup možný ihned. Asistentské vzdělání není nutné, lze dodělat. Dobrá dostupnost z Prahy MHD. >>

Jaké jsou vaše zkušenosti z distanční výuky a návratu dětí do školy?

22.09.2020

Vzdělávací program Varianty společnosti Člověk v tísni prosí o vyplnění krátkého dotazníku. Cílem šetření je zmapovat zkušenosti a doporučení asistentů pedagoga a školních asistentů z období distanční výuky a návratu do škol. Šetření je anonymní a jeho výsledky chceme využít jako další podklad do diskusí o roli asistentů v českém vzdělávacím systému. >>

© Nová škola, o.p.s. 2013