O projektu

Školní asistenti I

K mé práci potřebuji podporu stejně smýšlejících lidí

Na stránkách elektronického časopisu Škola All Inclusive, který se věnuje inkluzívnímu vzdělávání v České republice, postupně představí všechny "naše" školní asistentky. První na řadu přišla Markéta Hálová ze ZŠ Kamenná stezka v Kutné Hoře. >>

S prázdninami práce nekončí

Po velkém úspěchu z loňského léta se budou školní asistentky věnovat dětem i o prázdninách. Kromě doučování a procvičování učiva se děti těší zejména na plánované volnočasové aktivity. >>

Projekt Školní asistent na vlnách Českého rozhlasu

Poslechněte si záznam pořadu Zaostřeno, odvysílaného 2. dubna 2014 na stanici Český rozhlas Plus. Metodik projektu Zbyněk Němec zde mluvil o práci školních asistentek a spolupráci se školami v oblasti vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. >>

Na partnerských školách začínají supervize

Díky projektu Školní asistent mohou školní asistentky i pedagogičtí pracovníci využívat služeb odborníků a pracovat pod supervizí, což ve školském prostředí ještě rozhodně není pravidlem. >>

Poslední prázdninový týden byl ve znamení asistentských kurzů

V tzv. „přípravném“ týdnu, tedy 26. – 30.8., prošli zaměstnanci škol zapojených do projektu „Školní asistent“ kurzy Začínáme s asistentem pedagoga a Tandem. Od pondělí do středy jsme stihli objet všechny čtyři zapojené školy, čtvrtek a pátek pak byl věnován intenzivnější práci dvojic učitel – asistent. >>

AKTUALITY

MŠ Orlík nad Vltavou hledá asistenta pedagoga na 0,625 úvazku

14.12.2018

ZŠ a MŠ Orlík nad Vltavou hledá asistenta pedagoga do MŠ na 25 hodin přímé pedagogické činnosti týdně (tj.0,625 úvazku). Pracovní poměr na dobu určitou (12 měsíců), nástup 1.1.2019. Požadavky na vzdělání: SŠ + ukončené nebo alespoň probíhající kvalifikační studium pro asistenty pedagoga. >>

Matka hledá asistenta pedagoga do MŠ Brno Vinohrady

12.12.2018

Hledám asistenta pedagoga do MŠ v Brně na Vinohradech pro mého syna (5,5 roku). Stačí rekvalifikační kurz, nebráním se ani studentce, měla by však být empatická a se zájmem o problematiku vývojové dysfázie a PAS. Pracovní úvazek 4 hod.denně, pouze dopoledne. >>

© Nová škola, o.p.s. 2013