Aktuality

Nová škola hledá speciální pedagogy do Kutné Hory a do Zlonic (u Slaného)

Nová škola o.p.s. hledá dva speciální pedagogy pro práci na projektu zaměřeném na podporu žáků ze socioekonomicky znevýhodněného a kulturně odlišného prostředí.

Pracovní pozice jsou zřizovány na dobu určitou (24 měsíců), předpokládaný rozsah práce je 20 hod./týdně.

Místa výkonu práce: Zlonice (u Slaného), Kutná Hora.

Rámcová náplň práce:
- depistáž žáků se speciálními vzdělávacími potřebami;
- individuální i skupinová práce s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (zejména s žáky ze socioekonomicky znevýhodněného a kulturně odlišného prostředí);
- poradenské služby pro učitele a asistenty;
- spolupráce s ostatními odbornými pracovníky projektu.

Požadujeme:
- vysokoškolské magisterské vzdělání v oboru speciální pedagogika (event. VŠ vzdělání v jiném pedagogickém oboru doplněné o získání kvalifikace speciálního pedagoga v kurzech CŽV);
- odbornou způsobilosti i osobnostní dispozice pro práci s žáky ze socioekonomicky znevýhodněného a kulturně odlišného prostředí;
- přiměřenou motivaci pro práci na projektu prosazujícím principy inkluzivního vzdělávání.

V případě zájmu pošlete životopis a stručnou charakteristiku své motivace pro práci s danou cílovou skupinou žáků na adresu: zbynek.nemec@novaskolaops.cz

AKTUALITY

ZŠ v Praze 10 hledá asistenta pedagoga na 0,75 úvazek

17.08.2017

Základní škola Hostýnská, Praha 10, hledá od září 2017 asistenta pedagoga pro žáka druhé třídy, úvazek 0,75. Žák má poruchu pozornosti. Požadujeme úplné střední vzdělání s maturitou, kurz asistenta pedagoga nebo pedagogické vzdělání výhodou. >>

Montessori bilingvní ZŠ v Praze 6 hledá asistenta pedagoga

16.08.2017

Pro naši montessori bilingvní základní školu na Praze 6 hledáme kolegu/kolegyni na pozici Asistent pedagoga. Požadujeme min. střední pedagogické vzdělání nebo maturitu a kurz, znalost angličtiny alespoň na mírně pokročilé úrovni. Nabízíme možnost absolvovat montessori výcvik certifikovaný American Montessori Society. >>

© Nová škola, o.p.s. 2013