Dnes < > June 2019
Sunday PO ÚT ST ČT SO
26
27
28
29
30
31
Jun 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Jul 1
2
3
4
5
6

Vzdělávání asistentů

Nabídka akreditovaných kurzů Nové školy

Obecně prospěšná společnost Nová škola, zajišťující tento portál, nabízí všem zájemcům akreditované kurzy zaměřené na podporu asistentů pedagoga - jejich zavádění, spolupráci s pedagogy, další rozvoj atd.

  • jsou zaměřeny na posílení postavení asistenta v rámci školního prostředí, zvýšení efektivity spolupráce pedagoga s asistentem a posílení jejich komunikačních schopností.
  • jsou určeny asistentům, spolupracujícím pedagogům i vedení škol, školním psychologům či speciálním pedagogům, Nově jsme přidali kurzy zaměřené na problematiku mateřských škol.
  • všechny kurzy mohou být tzv. "do sborovny", tj. pokud naplníte kapacitu kurzu, zajistíme realizaci přímo u vás
  • některé z kurzů jsou speciálně upraveny pro potřeby předškolních zařízení

Přehled kurzů:

pro základní školy:

Inkluzivní škola a asistent pedagoga (8h) - Kurz poskytne praktické informace jak školám, které již AP zaměstnávají, tak školám, které se pro tento krok teprve rozhodují. Poskytneme rady a příklady dobré praxe – jak začít, jak vybrat uchazeče, jak již od počátku nastavit spolupráci AP – učitel ve škole tak, aby byla škola, asistent i děti spokojené a asistent mohl úspěšně plnit svůj úkol. Více zde...

Tandem (16h) – Akreditovaný dvoudenní kurz je zaměřen na trénink týmové spolupráce mezi asistentem pedagoga a jeho spolupracujícím učitelem. Zaměřuje se především na vzájemné poznání, tipy na spolupráci v rámci výuky i mimo ni a na sdílení příkladů dobré praxe mezi jednotlivými účastníky. Součástí kurzu je i ukázka modelové hodiny. Více zde...

Redukce bariér a podpora ve vzdělávání sociálně znevýhodněných a romských žáků (16h) - Dvoudenní kurz seznámí účastníky s možnostmi podpory sociálně znevýhodněných žáků ve vzdělávání. Přiblíží jazykové a kulturní prostředí, ve kterém vyrůstají romské děti. Na příkladech z praxe ukáže možnosti podpory jejich školní úspěšnosti, především pak podpory v rozvíjení slovní zásoby v českém jazyce a dalších jazykových kompetencí. Více zde...

Podpora inkluzivního vzdělávání sociálně znevýhodněných a romských žáků (32h) - Akreditovaný čtyřdenní kurz je zaměřen na efektivní mechanismy podpory sociálně znevýhodněných a romských žáků v procesu inkluzivního vzdělávání. V rámci kurzu se účastníci seznámí s širokou paletou možností podpory těchto žáků, podrobně proberou roli asistenta pedagoga a možnosti jeho využití. Také blíže poznají specifika jazykového a kulturního prostředí, ve kterém vyrůstají romské děti, a proberou na konkrétních příkladech možnosti jejich podpory, především v rozvíjení slovní zásoby. Více zde...

pro mateřské školy:

Efektivní opatření v předškolním vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním (8h) - Účastníci základního kurzu se seznámí s tím, co všechno lze považovat za sociální znevýhodnění a s možnostmi podpory sociálně znevýhodněných dětí v rámci práce v MŠ i mimo ni (spolupráce s rodiči, NNO, orgány sociální péče). V závěru kurzu proběhne workshop – řešení kazuistik a sdílení příkladů dobré praxe. Více zde...

Asistent pedagoga a jeho role v předškolním vzdělávání sociálně znevýhodněných dětí (8h) – Kurz přiblíží účastníkům význam a možnosti využití asistenta pedagoga při předškolním vzdělávání sociálně znevýhodněných dětí včetně konkrétních příkladů náplně práce a spolupráce s jednotlivými aktéry vzdělávacího procesu a základních informací o legislativním ukotvení profese asistenta pedagoga v MŠ. Více zde...

Jazyková výbava romských dětí předškolního věku (8h) - Účastníci kurzu se seznámí s jazykovým a kulturním prostředím, ve kterém vyrůstají romské děti, a možnostmi podpory jejich školní úspěšnosti, Hravou a praktickou formou získají také základní informace o romštině a romském etnolektu češtiny a jejich interferencích s češtinou, a také o sociokulturních specificích, která zrcadlí. Dále získají základní informace o významu pohádek a lidové slovesnosti v romské kultuře a seznámí se s existujícími texty využitelnými pro děti předškolního věku včetně materiálů pro podporu dětí z jazykově odlišného prostředí. Na konci seminářů si budou moci vyměnit vlastní zkušenosti a nápady v rámci „burzy nápadů“. Více zde...

Pro bližší informace o kurzech

navštivte naše stránky http://novaskolaops.cz/nase-kurzy/ nebo rovnou kontaktujte PhDr. Veroniku Zelinkovou: veronika.zelinkova@novaskolaops.cz, tel: 774 580 591

 

AKTUALITY

Zájemkyně hledá práci asistenta pedagoga v Praze 9

25.06.2019

Ráda bych pracovala jako asistentka pedagoga na 0,5 úvazek, nejlépe na Praze 9. Zatím nemám kurz, ale jsem maminkou devítiletého chlapce s vývojovou dysfázií, specifickými poruchami učeni, aut. spektrem a čtyřletého zatím nemluvícího. Ráda bych pomohla a uplatnila své zkušenosti, je mi 34 let. >>

Asistentka pedagoga s praxí hledá práci v Ústí nad Labem

25.06.2019

Kvalifikovaná asistentka pedagoga s tříletou praxí, se zkušeností s žáky s AS, LMR (v posledním případě až na hraně SMR), vývojovou dysfázií, hledá své nové působiště v Ústí nad Labem a okolí. Studuji speciální pedagogiku na UJEP, Bc. studium. Pozitivní srdečný přístup, týmová spolupráce s učitelem, je to, co ode mne můžete očekávat. >>

© Nová škola, o.p.s. 2013