<< předchozí 06/2018 další >>
PO ÚT ST ČT SO NE
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08

Vzdělávání asistentů

Nabídka akreditovaných kurzů Nové školy

Obecně prospěšná společnost Nová škola, zajišťující tento portál, nabízí všem zájemcům akreditované kurzy zaměřené na podporu asistentů pedagoga - jejich zavádění, spolupráci s pedagogy, další rozvoj atd.

  • jsou zaměřeny na posílení postavení asistenta v rámci školního prostředí, zvýšení efektivity spolupráce pedagoga s asistentem a posílení jejich komunikačních schopností.
  • jsou určeny asistentům, spolupracujícím pedagogům i vedení škol, školním psychologům či speciálním pedagogům, Nově jsme přidali kurzy zaměřené na problematiku mateřských škol.
  • všechny kurzy mohou být tzv. "do sborovny", tj. pokud naplníte kapacitu kurzu, zajistíme realizaci přímo u vás
  • některé z kurzů jsou speciálně upraveny pro potřeby předškolních zařízení

Přehled kurzů:

pro základní školy:

Inkluzivní škola a asistent pedagoga (8h) - Kurz poskytne praktické informace jak školám, které již AP zaměstnávají, tak školám, které se pro tento krok teprve rozhodují. Poskytneme rady a příklady dobré praxe – jak začít, jak vybrat uchazeče, jak již od počátku nastavit spolupráci AP – učitel ve škole tak, aby byla škola, asistent i děti spokojené a asistent mohl úspěšně plnit svůj úkol. Více zde...

Tandem (16h) – Akreditovaný dvoudenní kurz je zaměřen na trénink týmové spolupráce mezi asistentem pedagoga a jeho spolupracujícím učitelem. Zaměřuje se především na vzájemné poznání, tipy na spolupráci v rámci výuky i mimo ni a na sdílení příkladů dobré praxe mezi jednotlivými účastníky. Součástí kurzu je i ukázka modelové hodiny. Více zde...

Redukce bariér a podpora ve vzdělávání sociálně znevýhodněných a romských žáků (16h) - Dvoudenní kurz seznámí účastníky s možnostmi podpory sociálně znevýhodněných žáků ve vzdělávání. Přiblíží jazykové a kulturní prostředí, ve kterém vyrůstají romské děti. Na příkladech z praxe ukáže možnosti podpory jejich školní úspěšnosti, především pak podpory v rozvíjení slovní zásoby v českém jazyce a dalších jazykových kompetencí. Více zde...

Podpora inkluzivního vzdělávání sociálně znevýhodněných a romských žáků (32h) - Akreditovaný čtyřdenní kurz je zaměřen na efektivní mechanismy podpory sociálně znevýhodněných a romských žáků v procesu inkluzivního vzdělávání. V rámci kurzu se účastníci seznámí s širokou paletou možností podpory těchto žáků, podrobně proberou roli asistenta pedagoga a možnosti jeho využití. Také blíže poznají specifika jazykového a kulturního prostředí, ve kterém vyrůstají romské děti, a proberou na konkrétních příkladech možnosti jejich podpory, především v rozvíjení slovní zásoby. Více zde...

pro mateřské školy:

Efektivní opatření v předškolním vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním (8h) - Účastníci základního kurzu se seznámí s tím, co všechno lze považovat za sociální znevýhodnění a s možnostmi podpory sociálně znevýhodněných dětí v rámci práce v MŠ i mimo ni (spolupráce s rodiči, NNO, orgány sociální péče). V závěru kurzu proběhne workshop – řešení kazuistik a sdílení příkladů dobré praxe. Více zde...

Asistent pedagoga a jeho role v předškolním vzdělávání sociálně znevýhodněných dětí (8h) – Kurz přiblíží účastníkům význam a možnosti využití asistenta pedagoga při předškolním vzdělávání sociálně znevýhodněných dětí včetně konkrétních příkladů náplně práce a spolupráce s jednotlivými aktéry vzdělávacího procesu a základních informací o legislativním ukotvení profese asistenta pedagoga v MŠ. Více zde...

Jazyková výbava romských dětí předškolního věku (8h) - Účastníci kurzu se seznámí s jazykovým a kulturním prostředím, ve kterém vyrůstají romské děti, a možnostmi podpory jejich školní úspěšnosti, Hravou a praktickou formou získají také základní informace o romštině a romském etnolektu češtiny a jejich interferencích s češtinou, a také o sociokulturních specificích, která zrcadlí. Dále získají základní informace o významu pohádek a lidové slovesnosti v romské kultuře a seznámí se s existujícími texty využitelnými pro děti předškolního věku včetně materiálů pro podporu dětí z jazykově odlišného prostředí. Na konci seminářů si budou moci vyměnit vlastní zkušenosti a nápady v rámci „burzy nápadů“. Více zde...

Podrobnosti o kurzech najdete na http://novaskolaops.cz/podpora-inkluze/, aktuální nabídku na http://novaskolaops.cz/aktualni-nabidka-kurzu/

AKTUALITY

MŠ v Praze 8 hledá od července 2018 asistenta pedagoga

22.06.2018

Soukromá MŠ v Praze 8 - Karlíně, hledá od července kvalifikovaného Asistenta/ku pedagoga. Práce 6 hod. denně, ve třídě max. 15 dětí, 2 pedagogové. Velmi příjemné a přátelské prostředí, další vzdělávání, 8 týdnů dovolené, placené přesčasy, bonusy, pracovní smlouva. 14 000,- Kč. >>

Asistentka pedagoga s praxí hledá práci v Praze 4

13.06.2018

Mám zájem o zkrácený úvazek, nebo dle Vaší nabídky. Mám SŠ s maturitou, akreditovaný kurz pedagogiky pro AP a zároveň mám profesní kvalifikaci jako chůva pro děti do zahájení školní docházky. Praxi mam ve speciální třídě, ale i běžné (ADHD, ADD, DMO, SPU, Aspergerův syndrom a Autismus). Nástup možný koncem srpna, nebo od 1. 9. 2018 >>

Asistentka pedagoga hledá uplatnění v MŠ nebo ZŠ v Ostravě

13.06.2018

Hledám práci na pozici asistentky pedagoga v MŠ / ZŠ v Ostravě. Nejlépe částečný úvazek, od 9/2018 nebo dle domluvy. Mám ukončené středoškolské vzdělání v oboru pedagogika pro asistenty ve školství s maturitní zkouškou z ČJ, PSY, PED, M a TV s metodikou. >>

© Nová škola, o.p.s. 2013