Dnes < > September 2020
Sunday PO ÚT ST ČT SO
30
31
Sep 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Oct 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Burza práce

Montessori MŠ v Mostě hledá asistenta pedagoga

AMA SCHOOL - základní škola a mateřská škola montessori o.p.s. hledá kolegu na pozici Asistent pedagoga v mateřské škole.

Nabízíme pozici asistenta pedagoga do třídy dětí 3-7 let. Očekáváme alespoň akreditovaný kurz asistent pedagoga, pedagogické vzdělání velkou výhodou. Předchozí zkušenost s touto věkovou skupinou a znalost anglického jazyka vítána.

Očekáváme proaktivní přístup k dalšímu vzdělávání v oblasti Montessori.

Požadujeme přirozenou péči o prostředí, které vyžaduje řád a pořádek.

Hledáme člověka vyspělého duchem, trpělivého, se srdcem na dlani

Nabízíme přátelské prostředí a mladý kolektiv. Práci na hlavní pracovní poměr. Dobré finanční ohodnocení.

Kontakt:

V případě zájmu o nabízenou pozici prosím o zaslání motivačního dopisu ve vel. 1xA4 a strukturovaného životopisu na adresu
breckova@amaschool.cz.

AKTUALITY

ZŠ speciální v Psárech přijme asistenta pedagoga

23.09.2020

Pro naši ZŠ speciální v Psárech hledáme asistentku/asistenta pedagoga k dětem s kombinovaným postižením. Úvazek 0,75. Nástup možný ihned. Asistentské vzdělání není nutné, lze dodělat. Dobrá dostupnost z Prahy MHD. >>

MŠ v Říčanech – Kuří hledá asistenta pedagoga na 0,5 úvazek

23.09.2020

Pro Mateřskou školu Kuřátko v Říčanech – Kuří hledáme asistenta pedagoga, 20 hodin/týden, nástup nejlépe 1. října 2020. Nabízíme rodinnou atmosféru malé školy, přátelské a podnětné pracovní prostředí, nové a moderní zázemí, maximální materiální i personální podporu. Požadujeme laskavý, trpělivý a vstřícný přístup k dětem, schopnost pracovat v týmu a umět říci vlastní názor. >>

Jaké jsou vaše zkušenosti z distanční výuky a návratu dětí do školy?

22.09.2020

Vzdělávací program Varianty společnosti Člověk v tísni prosí o vyplnění krátkého dotazníku. Cílem šetření je zmapovat zkušenosti a doporučení asistentů pedagoga a školních asistentů z období distanční výuky a návratu do škol. Šetření je anonymní a jeho výsledky chceme využít jako další podklad do diskusí o roli asistentů v českém vzdělávacím systému. >>

© Nová škola, o.p.s. 2013