Aktuality

Jak hodnotí dopad reformy společné vzdělávání ředitelé a učitelé? Inkluzi brzdí plné třídy

Podle výzkumu, který zjišťoval názory ředitelů a učitelů na dopady reformy společného vzdělávání (inkluzivní novely), se po prvním roce praxe nejvíce zlepšilo financování podpory vzdělávání pro děti se speciálními potřebami.

Ředitelé běžných základních škol se však nadále potýkají s nedostatkem asistentů pedagoga nebo speciálních pedagogů.

Problém vidí učitelé také ve velkém počtu žáků ve třídách.

Tématu se věnovala i některá media, například idnes.cz:

Překážkou inkluze jsou plné třídy a nedostatek asistentů, míní učitelé

Ředitelé a učitelé základních škol pokládají za hlavní bariéru společného vzdělávání plné třídy dětí. Potýkají se také s nedostatkem asistentů pedagoga. Ukázal to průzkum, který realizovala výzkumná agentura Nielsen Admosphere pro Nadaci OSF a jehož závěry v úterý představili odborníci na inkluzi.

AKTUALITY

Asistentka pedagoga hledá uplatnění v ZŠ nebo MŠ v Jablonci nad Nisou

24.09.2018

Hledám práci jako asistent pedagoga v ZŠ nebo MŠ v Jablonci nad Nisou. Mám SŠ vzdělání jako učitelka MŠ, 30 let praxe s vlastní dcerou s hydrocefalusem + MO a 8 měsíců pracuji jako osobní asistent v CZP LK ve Floriánové ulici. Jsem empatická, trpělivá a spolehlivá. Mám ID 1.stupně (pro Bechtěrevovu nemoc). >>

Asistentka pedagoga hledá práci ve Zlíně a okolí na 0,75 nebo 1,0 úvazek

24.09.2018

Od ledna 2019 hledám práci asistenta pedagoga na úvazek 0,75 nebo 1 v MŠ nebo ZŠ. Mám vystudovaný magisterský titul v oboru Aplikované pohybové aktivity ( volnočasové aktivity pro osoby se SVP). Nyní pracuji jako asistent pedagoga v MŠ a mám dlouholeté pracovní zkušenosti s dětmi od 3 do 15 let. >>

© Nová škola, o.p.s. 2013