Aktuality

Jak hodnotí dopad reformy společné vzdělávání ředitelé a učitelé? Inkluzi brzdí plné třídy

Podle výzkumu, který zjišťoval názory ředitelů a učitelů na dopady reformy společného vzdělávání (inkluzivní novely), se po prvním roce praxe nejvíce zlepšilo financování podpory vzdělávání pro děti se speciálními potřebami.

Ředitelé běžných základních škol se však nadále potýkají s nedostatkem asistentů pedagoga nebo speciálních pedagogů.

Problém vidí učitelé také ve velkém počtu žáků ve třídách.

Tématu se věnovala i některá media, například idnes.cz:

Překážkou inkluze jsou plné třídy a nedostatek asistentů, míní učitelé

Ředitelé a učitelé základních škol pokládají za hlavní bariéru společného vzdělávání plné třídy dětí. Potýkají se také s nedostatkem asistentů pedagoga. Ukázal to průzkum, který realizovala výzkumná agentura Nielsen Admosphere pro Nadaci OSF a jehož závěry v úterý představili odborníci na inkluzi.

AKTUALITY

MŠ v Praze 8 hledá asistenta pedagoga na 1,00 úvazku

13.07.2018

Mateřská škola, Praha 8, Krynická 2, přijme od 1. 9. 2018 kvalifikovaného asistenta/ku pedagoga k 4,5leté dívce s mentálním postižením a dětským autismem. Požadujeme kvalifikaci dle zákona, empatii, psychickou odolnost, trpělivost a důslednost. Nabízíme platové ohodnocení v 8. plat. třídě (podmíněno vzděláním)a práci v příjemném prostředí. >>

© Nová škola, o.p.s. 2013