Aktuality

Jak hodnotí dopad reformy společné vzdělávání ředitelé a učitelé? Inkluzi brzdí plné třídy

Podle výzkumu, který zjišťoval názory ředitelů a učitelů na dopady reformy společného vzdělávání (inkluzivní novely), se po prvním roce praxe nejvíce zlepšilo financování podpory vzdělávání pro děti se speciálními potřebami.

Ředitelé běžných základních škol se však nadále potýkají s nedostatkem asistentů pedagoga nebo speciálních pedagogů.

Problém vidí učitelé také ve velkém počtu žáků ve třídách.

Tématu se věnovala i některá media, například idnes.cz:

Překážkou inkluze jsou plné třídy a nedostatek asistentů, míní učitelé

Ředitelé a učitelé základních škol pokládají za hlavní bariéru společného vzdělávání plné třídy dětí. Potýkají se také s nedostatkem asistentů pedagoga. Ukázal to průzkum, který realizovala výzkumná agentura Nielsen Admosphere pro Nadaci OSF a jehož závěry v úterý představili odborníci na inkluzi.

AKTUALITY

Asistentka pedagoga hledá práci v Jablonci n. Nisou a okolí

25.04.2018

Od září 2018 hledám práci jako asistent pedagoga v ZŠ Jablonci n. Nisou nebo kdekoli na trase Železný Brod - Jablonec. Mám maturitu, kurz AP a dálkově dodělávám studium předškolní a mimoškolní pedagogiky.. Momentálně pracuji druhým rokem jako AP u chlapce s LMR. Jsem empatická, trpělivá a spolehlivá. Preferuji úvazek 1,0. >>

© Nová škola, o.p.s. 2013