Dnes < > June 2020
Sunday PO ÚT ST ČT SO
31
Jun 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Jul 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

Ke stažení

Domino

Materál pomáhá procvičovat základní slovní zásobu u 25 témat. V každém z nich najdete 14 nejdůležitějších slovíček

Výběr vychází z RVP pro první stupeň základní školy, vhodné pro práci ve třídě, individuální doučování i domácí opakování

Materiál si můžete ve formátu .docx stáhnout ZDE.

Aktivity:

  • Vytiskněte na barevný papír, zalaminujte a rozstříhejte na 14 dominových kartiček (mezi 2. a 3. sloupcem po slabé čáře) a nechte děti složit „hada“. Budete- li mít od každého tématu více sad, může z toho být soutěž. Cílem této aktivity je hravou formou upevnit pravopis slov, jejichž význam už děti znají a umí je správně vyslovit. Ideální i pro opakování ve vyšších ročnících.
  • Rozstříhejte na 28 obdélníčků, ze kterých děti tvoří slova. Mohou si je nalepit do sešitu a případně i ilustrovat. Slabší žáci mohou slova obtahovat případně si vedle napsat jejich význam.
  • Vybereme tolik obdélníčků, kolik máme dětí ve třídě. Děti se rozejdou po prostoru a snaží se co nejdřív najít spolužáka, se kterým vytvoří slovo. 
  • Děti mají vytvořit na každé slovo větu.
  • Pracovní list rozstříháme na 4 sloupce. Šikovnější žáci dostanou 1. nebo 3. sloupec (konec slov), slabší žáci dostanou 2. nebo 4. sloupec (začátek slov). Děti si sloupec nalepí do sešitu. Úkolem je správné slovo dopsat.
  • Ve třídě umístěte několik sad domina aniž byste dětem řekli, k jakému tématu se karty vztahují. Děti se pohybují po třídě třeba po dvojicích, složí hada, nechají si výsledek zkontrolovat , zapíší své jméno na papírek u hry a pokračují k další sadě. Vyhrává ta dvojice, která v časovém limitu (např. 10 minut) složila nejvíce „hadů“.

Témata:

1. COLOURS
2. NUMBERS (0-13)
3. PETS AND FARM ANIMALS
4. WILD ANIMALS, ZOO
5. SCHOOL SUPPLIES
6. FAMILY
7. BODY
8. CLOTHES
9. FOOD
10. FRUIT AND VEGETABLES
11. DRINK
12. EVERYDAY VERBS
13. VERBS OF MOVEMENT
14. ADJECTIVES- DESCRIBING APPEARANCE
15. ADJECTIVES- FEELINGS
16. ADJECTIVES- DESCRIBING CHARACTER
17. THE WEATHER
18. COUNTRIES
19. IN THE TOWN
20. MEANS OF TRANSPORT
21. IN THE COUNTRY
22. FURNITURE
23. JOBS
24. SPORTS
25. SCHOOL SUBJECTS

AKTUALITY

Jak se dařilo asistentům v době krize? Jak se připravit, abychom případné další zavření škol zvládli lépe? Podívejte se na webinář

29.05.2020

Jak dnes asistenti spolupracují s pedagogy a jak podporují žáky se speciálními vzdělávacími potřebami? Jaké nástroje a metody v práci na dálku se asistentům osvědčily? Na co by bylo dobré po aktuálních zkušenostech navázat a co lze stále ještě zlepšovat? To probírali na webináři projektu APIV B Alexandra Petrů z Člověka v tísni a Tomáš Machalík z Národního pedagogického institutu ČR. >>

Asistent pedagoga hledá práci v Tišnově a okolí

27.05.2020

Hledám práci na pozici asistenta pedagoga v Tišnově a okolí. Mám středoškolské vzdělání ukončené maturitou. Nyní studuji druhý semestr CŽV Masarykovy university v Brně obor Vychovatelství. Mám s dětmi zkušenosti a velmi kladný vztah. Měla bych zájem o uplatnění v tomto oboru nejlépe v MŠ či ZŠ. >>

ZŠ v Praze 6 nabízí práci asistenta pedagoga na 1,0 úvazek

27.05.2020

ZŠ Hanspaulka na Praze 6 nabízí práci asistenta pedagoga na plný úvazek k chlapci s tělesným postižením (s obsluhou vozíku), který je žákem druhého stupně. Nabízíme pevnou pracovní dobu převážně v dopoledních hodinách. Příjemný pracovní kolektiv, práce v týmu. Možnost získání praxe a dalšího vzdělávání. >>

© Nová škola, o.p.s. 2013